نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
2387
-
الف
+

«چرت و پرت» در جمع بهترین های انیمیشن جشنواره فلم هند

«چرت و پرت» برنده بهترین کارگردانی و انیمیشن برتر جشنواره بین‌المللی فلم هند ۲۰۲۰ با موضوع کرونا شد.

به گزارش آی فیلم2، اپیزود «در خانه بمانید» از استاپ موشن «چرت و پرت» به کارگردانی «رامین ملامحمدی» برنده بهترین کارگردانی و انیمیشن برتر جشنواره بین‌المللی فلم هند ۲۰۲۰ با موضوع کرونا شد.

اولین جشنواره بین المللی فلم هند با موضوع ویروس کرونا و مجموع ۷۰ اثر از ۲۲ کشور جهان، به صورت مجازی در ایالت «اودیسای» هند برگزار شد.

هدف از برگزاری این جشنواره تبادل تجربه، دانش، اطلاعات و ایده‌های فلم سازان سراسر دنیا و به اشتراک گذاشتن نگاه هنرمندانه آنها در مواجهه با مقوله ویروس کرونا می باشد.

بانو «مارین بورگو» از فرانسه، آقای «مانی رام» از هند، «قدرت اله تقوی» از افغانستان و آقای «ریچارد» از کشور کنگو داوری آثار این جشنواره را بر عهده داشتند.

استاپ موشن های چرت و پرت از ابتدای حوت(اسفند) 1398، تا کنون در ده  قسمت یک تا چهار دقیقه ای در قالب طنز و موضوعات اجتماعی تولید شده و قسمت های دیگر آن در حال ساخت است و قسمت در خانه بمانید که برنده جشنواره بین المللی فلم هندشد، داستان سیزده به‌در کرونایی یک خانواده است.

ایرنا نوشت: استاپ موشن چرت و پرت به کارگردانی رامین ملامحمدی نویسندگی «عباسعلی اسکتی»، تهیه کنندگی «رضا پورزارعی»، طراحی لباس «مریم تابع» و مدیر تولیدی «سعید رستگار» تولید شده است.

ع ا

نظر شما
ارسال نظر